خدمات مطب

خدمات مطب یکی دیگر از بخش های مهم و کاربردی در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس میباشد که از طریق آن میتوانید به راحتی به اطلاعاتی مفید و کاربردی دستری داشته باشید . این بخش به شما این امکان ار میدهد تا برای مشاهده و همچنین ثبت اطلاعات دسترسی سریعی داشته باشید و نکات لارم برای بخش بیماران خود را در این قسمت ثبت و اجرایی نمایید ، شما در این بخش دسترسی کاملی به اطلاعات زیر دارید :

  • درخواست ها
  • نوبت ها
  • فعالیت ها
  • نوبت دهی آنلاین

اطلاعات لازمه برای بخش خدمات مطب کدام است

۱- بخش درخواست ها

درخواست اولین بخش در قسمت خدمات مطب است که شما میتوانید از طریق آن درخواست های ثبت شده را مشاهده و آن را تایید و یا حذف نمایید . این بخش به نوعی به شما این امکان را میدهد که نگاهی گذرا به وقایع و کارهای روزانه و یا کارهایی که باید انجام دهید را مشاهده کنید .

درخواست ها در بخش خدمات مطب

۲- بخش نوبت ها

در این بخش شما این امکان را دارید تا اقدام به ثبت نوبت برای بیماران خود داشته باشید .

ثبت نوبت ها در بخش خدمات مطب دکتر پلاس

برای ثبت نوبت کافی است از بخش خدمات مطب وارد گزینه نوبت ها شده و روی گزینه + کلیک کنید . در این قسمت شما وارد بخش ثبت نوبت ها شده و با پر کردن فیلدهای این بخش میتوانید اطلاعات را تکمیل کنید و در انتها با انتخاب گرینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست اقدام به ثبت نهایی نوبت نمایید .

نکته مهم : در صورتی که بیمار برای وقت تعیین شده مراجعه کرد تا تیک دار کردن قسمت مراجعه وضعیت بیمار را از عدم مراجعه به مراجعه تغییر دهید .

پرکردن فیلدهای اطلاعاتی در بخش ثبت نوبت در خدمات مطب

برای راحتی و سهولت به دسترسیثبت نوبت ها در صفحه اصلی دکتر پلاس چهار کلید کاربردی و مورد استفاده که بصورت روزانه و پرکاربرد میباشد در دسترس کاربران این سیستم قرار گرفته است ، شما میتوانید تمامی مراحل ذکر شده را از طریق دکمه ثبت نوبت انحام دهید .

دسترسی سریع به ثبت نوبت در خدمات مطب

۳- فعالیت ها

یکی دیگر از بخش های مهم در بخش خدمات مطب ، فعالیت ها میباشد . در این قسمت شما این امکان را دارید تا فعالیت ها و خدماتی که برای مراجعه کننده و بیمار خود انجام داده اید ثبت کنید و از طریق آن پرونده ای آنلاین و در دسترس را داشته باشید که از طریق یک جستجوی ساده اطلاعاتی جامع و کامل را در اختیار شما برای مراجعات بعدی و همچنین بیمار قرار میدهد .

ثبت فعالیت ها در بخش خدمات مطب چیست

برای استفاده از این بخش کافی است با استفاده از دکمه + وارد بخش ثبت فعالیالت ها شوید و اطلاعاتی درخواستی در این بخش را به راحتی پرکنید . در این بخش شما دو بخش را مشاهده خواهید کرد :

۱- اطلاعات کلی

۲- پرداخت ها

پر کردنن فیلدهای اطلاعاتی در ثبت فعالیت ها در بخش خدمات مطب

۱- ثبت اطلاعات در بخش اطلاعات کلی 

در این بخش شما میتوانید اطلاعات کلی مربوط به خدمات صورت کرفته برای بیمار را با جزییات بیشتری وارد نمایید . برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید  :

۱- پزشک :

با کلیک بر روی بخش پزشک شما میتوانید دندانپزشکی که خدمات را برای ییمار انجام داده است را انتخاب نمایید ، این گزینه به خصوص در کلینیک های دندانپزشکی و یا مطب هایی که بیش از یک دندانپزشک در آن فعالیت دارند مورد استفاده است و شما به راحتی میتوانید مشخص کنید که کدام یک از دندانپزشکان در حال انجام فعالیت برای بیمار و یا مراجعه کننده مطب و یا کلینیک شما بوده اند

۲- بیمار :

با کلیک بر روی این گزینه میتوانید نام بیمار و مراجعه کننده خود را انتخاب نمایید ، برای سهولت و تسریع در پیدا کرده نام بیمار با نوشتن اول نام و یا نام خانوادگی بیمار و یا شماره پرونده وی میتوانید سرعت بیشتری به انتخاب نام بیمار خود ببخشید

۳- خدمات :

در این بخش میتوایند خدمات انجام شده بر روی بیمار را انتخاب کنید ، بعنوان مثال میتوانید ویزیت ، جرمگیری و … را در این فیلد در کنار یکدیگر داشته باشید . در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس شما محدود نیستید و میتوانید در یک ثبت فعالیت ، خدمات متعددی را برای بیمار خود انتخاب کنید .

۴- هزینه :

در صورتی که در بهش فیلدهای اطلاعاتی سیستم مدیریت دکتر پلاس برای هر کدام از خدمات صورت گرفته مبلغی را مشخص کرده باشید سیستم به طور خودکار آن مبلغ را برای شما لحاظ میکند . اما در صورتی که شما نخواهید از مبلغ ثبت شده قبلی استفاده کنید کافی است هزینه را پاک کنید و مبلغ مورد نظر را در این فیلد تایپ نمایید .
پرکردن فیلده ای اطلاعات کلی در بخش ثبت فعالیت ها در خدمات مطب

۵- تخفیف :

برخی از مطب ها و کلینیک ها برای برخی از بیماران خود مبالغی را به عنوان تخفیف در نظر میگیرند . شما میتوایند در هنگام ثبت اطلاعات بیمار و با توجه به نظر خود مبالغی را بصورت کلی بعنوان تخفیف برای هر بیمار مشخص کنید ، در هنگام ثبت خدمات صورت گرفته برای بیمار سیستم بعنوان پیش فرض و به منظور یادآوری مبلغ مورد نظر را به شما نمایش میدهد . نکته مهم اینجاست که شما میتوانید از این مبلغ استفاده کنید و یا با توجه به نظر خود آن را کمتر و یا حتی بیشتر نمایید ، برای این کار کافی است مبلغ را پاک کرده و مبلغ جدید را تایپ کنید و در صورتی که هیچ تخفیفی مد نظر شما نمیباشد میتوانید صفر را انتخاب نمایید.

۶- هزینه نهایی :

سیستم با توجه به مبالغ ثبت شده و اعمال تخفیف هزینه نهایی و قابل پرداخت برای بیمار را به شما نمایش خواهد داد . این قسمت به طور خودکار بوده و لازم نیست شما مبلغی را اضافه و یا کم نمایید .

۷- انتخاب دندان ها :

به منظور سهولت در کار و ثبت وضعیت خدمات صورت گرفته دکتر پلاس بخشی را برای دندان ها مشخص کرده است که شما میتوانید با انتخاب دندان و یا دندان هایی که بر روی آن خدمات صورت گرفته است وضعیت درمانی و خدمات صورت گرفته برای بیمار را مشخص کنید . ردیفهای بالا و پایین مربوط به دندان بزرگسالات و دو ردیف وسط مربوط به دندان کودکان میباشد .

۲- ثبت اطلاعات پرداخت ها در خدمات مطب

شما در قسمت پرداخت ها میتوانید مبلغ کل خدمات صورت گرفته برای بیمار را وارد کنید . نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که در این سیستم تمامی مبالغ به صورت تومان نوشته و ثبت میشود .
نحوه پرکردن قسمت پرداخت در بخش فعالیت ها
در قسمت نوع میتوانید نوع پرداخت بیمار را مشخص کنید ، این انتخاب ها میتواند بین گزینه های چک ، دستگاه کارتخوان ، نقدی ، کارت به کارت انتخاب کنید . تنها نکته این بخش این است که در صورت انتخاب چک گزینه سررسید چک فعال میوشد که شما با پر کردن این بخش سیستم در سررسید این چک به شما اطلاع رسانی های لازم را خواهد کرد
نوع پرداخت خود را مشخص کنید

۴- نوبت های آنلاین

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس به شما این امکان را میدهد تا بیماران شما وقت ویزیت و مشاوره را با توجه به شرایط و زمانبندی که شما تعیین میکنید بصورت آنلاین انتخاب نمایند ، از طریق این بخش شما میتوانید بیمارانی را که وقت آنلاین گرفته اند را مشاهده کنید.
 

خدمات مطب دکتر پلاس

خدمات مطب و فیلدهای این بخش به شما این امکان را میدهد که اطلاعات ثبتی بیماران را به طور کامل ثبت و در صورت لزوم از آنها برای ثبت اطلاعات استفاده کنید . این بخش ها کاربردی آسان داشته و تمامی مراحل به سادگی برای شما قابل استفاده است .

 

 

عنوان راهنمای قبلی

فیلدهای اطلاعاتی دکتر پلاس چه ویژگی هایی دارد

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

ثبت مدیریت پرسنل ، اطلاعات و سطح دسترسی به پرسنل

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید