گزارش گیری

گزارش گیری یکی از بخش های مهم در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس است ، این بخش به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات مهمی را درمورد وضعیت بیماران و وضعیت مالی مطب و یا کلینیک پزشکی و یا دندانپزشکی خود به طور کامل استراج کرده و از آن اطلاعات مهمی برای وضعیت مطب خود بدست آورید . در این بخش از آموزش های سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس شما با موارد زیر آشنا خواهید شد :
  • گزارش مالی
  • گزارش بیمارها

گزارش گیری چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد۱- گزارش مالی در بخش گزارش گیری

گزارش مالی اولین و مهم ترین بخش گزارشگیری در سیسم مدیریت بیماران دکتر پلاس میباشد . اطلاع از وضعیت مالی مطب و یا کلینیک پزشکی و یا دندانپزشکی به شما این امکان ار میدهد تا اطلاعاتی کامل و روشن از وضعیت مالی مطب خود در هر یک از گروه های خدماتی داشته باشید.

گزارش مالی در بخش گزارش گیری چیست

چگونگی گزارش گیری در بخش گزارش مالی

برای ثبت اطلاعات گزارش مالی در بخش گزارش گیری ، کافی است مراحل زیر را به تربیت انجام دهید . قبل از شروع باید بدانید که سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس به شما این امکان را میدهد تا گزارشگیری های خود را به طور جزئی و با توجه به نیاز خود تهیه کرده و از آن استفاده نمایید .

چگونگی ثبت گزارش مالی در بخش گزارش گیری دکتر پلاس۱- نوع گزارش :

در قسمت نوع گزارش به شما این امکان داده میشود تا گزارشگیری خود را بین دو نوع مرسوم گزارش تفصیلی و یا گزارش اجمالی انتخاب نمایید . شما متناسب با نیاز خود برای کسب اطلاعات مالی مطب و یا کلینیک پزشکی و یا دندان پزشکی خود میتوانید از هر یک از این دو نوع استفاده نمایید .

۲- مطب/پزشک :

در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس و بخش گزارشگیری شما این امکان را دارید تا این اطلاعات مالی را از کل مطب و یا به طور مشخص در مورد هزینه ها و وضعیت مالی در مورد یک پزشک و یا دندانپزشک مطب داشته باشید

۳- گروه حدمات :

همانطور که در بخش فیلدهای اطلاعاتی با هم بررسی نمودیم ، شما برای فعالیت های صورت گرفته در مطب خود و سهولت در بازیابی اطلاعات این امکان را دارید که این خدمات را در گروه های خدماتی دسته بندی کنید . در قسمت گزارش مالی نیز شما برای مشخص شدن اطلاعات مالی خود میتوانید از بین گروه خدمات ، گروه مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده نمایید .

۳- خدمات :

در فسمت خدمات شما این امکان را دارید که بعد از انتخاب گروه خدمات شما میتوانید از بین خدمات مورد نظر یک و یا چند گزینه را انتخاب کنید .

۵- تاریخ :

در قسمت تاریخ شما این امکان را دارید که محدود زمانی مورد نظر برای بررسی وضعیت مالی را انتخاب کنید . این قسمت به شما این امکان را میدهد تا تاریخ مشخصی را انتخاب کنید .

۶- نوع دریافتی :

در این قسمت شما یک ویژگی منحصر به فرد دیگر دارید و آن اینکه شما میتوانید نوع دریافتی خود را از بین موارد انتخاب کنید . بدیهی است میتوانید یک نوع پرداخت و یا چند نوع را انتخاب و در گزارش گیری از آن استفاده نمایید . بعنوان مثال شما میتوانید نوع دریافتی را تنها نقد و یا نقد ، چک و کارتخوان انتخاب نمایید .

همه این موارد به شما این امکان را میدهد که اطلاعات مالی را جزئی و کامل فیلتر کرده و از آن برای بدست آوردن اطلاعات مالی استفاده نمایید و در نهایت گزینه جستجو را انتخاب نمایید .

۲- گزارش بیمارها در بخش گزارش گیری دکتر پلاس

گزارش بیمارها به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات کاملی از  وضعیت بیماران خود داشته باشید . وضعیت آنها را بررسی کنید و از این اطلاعات برای مشخص کردن وضعیت بیماران و مراجعین مطب خود استفاده کنید . این بخش نیز همنند سایر بخش های دکتر پلاس کاربردی آسان دارد و شما به راحتی میتوانید از آن استفاده نمایید .

بخش گزارش بیمارها در گزارش گیری دکتر پلاس

چگونگی گزارش گیری از این بخش

برای استفاده از اطلاعات این بخش کافی است مراحل زیر را به تریب انجام داده و از اطلاعات بدست آمده از این بخش استفاده نمایید .

چگونگی جست و جوی اطلاعات بیماران در گزارش بیمارها

۱- جنسیت :

از این بخش میتوانید مشخص کنید که گزارش شما مربوط به بانوان و یا آقایان مراجعه کننده به مطب شماست و یا شامل همه این افراد میباشد .

۲- حداقل سن :

از این بخش شما میتوانید حداقل سنی که در میان دسته برگزیده شما است را مشخص کنید .

۳- حداکثر سن :

از این بخش میتوایند حداکثر سنی را که میخواهید در از آن گزارش گیری داشته باشید را مشخص کنید .

بعد از پر کردن این سه بخش شما میتوانید با انتخاب گزینه جستجو ، این اطلاعات را فیلتر کرده و از آن استفاده نمایید .

عنوان راهنمای قبلی

چگونه از بخش مالی دکتر پلاس و امکانات آن استفاده کنیم

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید