پیامک های سییستم مدیریت دکتر پلاس

پیامک ها یکی از بخش های کاربردی در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس میباشد . در این بخش شما این امکان را دارید تا انواع اطلاع رسانی هایی مورد نیاز و مرسوم در مطب و یا کلینیک دندانپزشکی خود را برای بیماران ارسال و آنان از مطلع کنید . این سیستم با هوشمندی طراحی و آماده سازی شده است و نه تنها باعث احساس مزاحمت و اذیت برای بیماران و مراجعین مطب و یا کلینیک شما نمیشود بلکه به کسب رضایتمندی و ایجاد حس خوشایند مشتری مداری می انجامد . در این بخش شما با موارد زیر آشنا میشودید

  • اطلاع رسانی انبوه
  • تنظیمات

هر یک از بخش ها را در این آموزش با زبان ساده برای شما توضیح خواهیم داد تا شما هم بتوانید از آن بهره مند شوید .

پیامک ها در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

۱- اطلاع رسانی انبوه

در این بخش از پیامک ها به شما این امکان را میدهد تا موضوع ، اخبار و یا اطلاعات را با توجه به نیاز بیماران و به طور خاص برای دسته ای خاص از بیماران که مرتبط با موضوع هدف شما هستند ، ارسال نمایید . این قسمت به شما این امکان را میدهد که تنها مواردی که لازم است بیمار بداند را به طور اختصاصی برای وی ارسال نمایید . این ارسال تخصصی باعث میشود تا این پیامک ها برای بیماران مفید باشد و آنها را با سایر پیامک هایی که به صورت دسته ای و بدون هدف برای وی ارسال میشود ، متمایز کند .

این بخش شامل سه مورد است که برای ثبت لازم است بدانید و با آن آشنایی لازم را داشته باشید :

  1. اطلاعات کلی
  2. فیلترها
  3. راهنمای پترن

بخش اول اطلاع رسانی انبوه در بخش پیامک های دکتر پلاس

۱- اطلاعات کلی

این بخش به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات اولیه و مورد نیاز برای پیامک خود را مشخص کنید . در این بخش کافی است به ترتیب مراحل زیر را طی کنید :

۱- عنوان : در این قسمت عنوان پیامک را مشخص کنید ، این عنوان به شما این امکان را میدهد که بعدا و در هنگام جست و جو بتوانبد موضوع مورد نظر خود را از میان پیامک ها انتخاب کنید .

۲- متن ارسالی : متن مورد نظر در مورد عنوان را در این قسمت بنویسید ، به خاطر داشته باشید متن انتخابی کوتاه و جامع باشد و از توضیحات اضافی خودداری نمایید .

۳- تاریخ ارسال : از این قسمت میتوانید مشخص کنید که پیامکهای شما در چه تاریخی ارسال شوند

۴- زمان ارسال : سیستم به شما این امکان را میدهد که علاوه بر تاریخ ساعت ارسال این متن را نیز مشخص نمایید

نحوه وارد کردن اطلاعات کلی در بخش اطلاع رسانی پیامک ها

۲- فیلترها

در قسمت فیلتر ها به شما این امکان داده میشود که مشخص کنید برای چه گروه و دسته ای پیامک ها ارسال شود . در هر یک از این بخش ها با فعال نمودن آن از طریق انتخاب هر یک حتی این امکان را دارید که برای هر کدام محدودیت هایی را مشخص کنید . تنها نکته ای که لازم است در این قسمت به آن توجه داشته باشید این است که تا زمان فعال نمودن هر کدام از این فیلتر ها هیچ یک قابل استفاده نمیباشد .

فیلترهایی اطلاعاتی در قست اطلاع رسانی انبوه پیامک ها

۳- راهنمای پترن

پترن ها ، مواردی هستند که در بخش تنظیمات کلی سایت مشخص میشوند و از طریق آنها میتوانید لینک کوتاه شده برای گزینه هایی که میخواهید در آن لینک قرار دهید ، استفاده کنید.

راهنمای پترن چه کاربردی در پیامک دارد

در انتها و بعد از انجام دادن هر یک از این موارد و برای ثبت این تنظیمات کافی است گزینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست را انتخاب کرده و سیستم طبق تنظیمات شما آماده ارسال پیامک های نوشته شده شما در تاریخ و زمان مشخص شده ، باشید.

۲- تنظیمات پیامک ها

در بخش تنظیمات شما این امکان را دارید که تنظیماتی کلی تر برای بخش ارسال پیامک های خود داشته باشید ، در این قسمت شما امکان دارید برای هر یک از بخش ها و فعالیت های مطب پیامک های لازم را آماده سازی کنید . در این قسمت شما با دو بخش آشنا میشود که کارکردی ساده داشته :

  1. تنظیمات کلی
  2. راهنمای پترن

بخش تنظیمات در قسمت پیامک ها۱- تنظیمات کلی

برای شروع کافی است نام پزشک خود را از لیست انتخاب نمایید ، با انتخاب نام پزشک ، قسمت تنظمیات کلی برای شما فعال میشود .

تنظیمات کلی در بخش تنظیمات پیامک

در این این قسمت با فعال نمودن گزینه سفارشی شما این امکان را دارید که تغییراتی که مدنظر خودتان هست را در آن وارد کنید . تغییراتی مثل قسمت متن پیامکها ، زمانی که لازم است پیامک ارسال شود و همچنین زمان ارسال پیامک را تغییر دهید . در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس دو نمونه از پیامکها پراستفاده و کاربردی مشخص شده است که شما میتوانید از آنها استفاده نمایید .

به خاطر داشته باشید شما میتوانید به هر تعداد پیامک که فکر میکنید برای سیستم و فعالیت های مطب و یا کلینیک شما مورد نیاز است ، آماده سازی و ثبت نمایید تا سیستم به طور هوشمندانه و با توجه به سایر فعالیت های مطب و یا کلینیک شما از این پیامک ها استفاده نمایند.

تنظیمات کلی بعد از انتخاب نام پزشک در قسمت پیامک ها

۲- راهنمای پترن

در این قسمت کدهایی وجود دارد که متناسب با نیاز خود میتوانید از آنها در متن ها استفاده کنید تا سیستم با شناسایی هر یک از این کدها برای مخاطب گزینه مورد نظر را ارسال نماید . بعد از انتخاب و انجام این تنظیمات کافی است گزینه ویرایش را انتخاب نمایید و سیستم آماده ارسال پیامک های هدفمند شما میباشد .

راهنمای پترن در قسمت تنظیمات پیامک

ارسال پیامک هدفمند

ارسال پیامک یکی از راه های جذب مراجعه کننده در سیستم های جذب مشتری میباشند ، اما آیا ارسال هر نوع پیامکی میتواند بعنوان یک روش هوشمندانه برای جذب مشتری و کسب رضایت وی باشد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر ! هر ارسال پیامکی نشان از هوشمندی و کسب رضایت مشتری ندارد و تنها سیستم پیامکی که میتواند چنین قدرتی داشته باشد که متناسب با نیاز مخاطب اقدام به ارسال گردد . سیستم ارسال پیامک دکتر پلاس  این امکان ارسال هوشمندانه و هدفمند برای جذب مشتری و همچنین جلب رضایت آنان را فراهم میسازد . با ما در دکتر پلاس همراه باشید تا با سایر بخش های این سیستم هوشمند جذب مشتری آشنا شده و از آن کمال استفاده را داشته باشید.

عنوان راهنمای قبلی

بخش یادداشت ها در دکتر پلاس چه کمکی به شما میکند ؟

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

چگونه از بخش مالی دکتر پلاس و امکانات آن استفاده کنیم

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید