یادداشت ها در سیستم دکتر پلاس

یادداشت ها را در یک تعریف کلی میتوان پل ارتباطی و آنلاین بین کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس دانست . این بخش از دکتر پلاس در عین سادگی ، کاربرد بسیار مناسبی داشته و میتواند بسیاری از فعالیت های روزمره و توصیه هایی که لازم است منشی به آن آگاه باشد را فراهم سارد . در این بخش پزشک میتواند مشخص کن چه روزی و زمانی ، لازم است به منشی نکته ای یا موضوعی را یادآوری کند و در همان روز این یادداشت و یا توصیه روی سیستم دکتر پلاس برای منشی نمایش داده میشود .

این بخش نیز کاربرد ساده ای دارد و شما به سادگی با مشاهده این قسمت از آموزش میتوانید از آن استفاده کنید و آن را به کار ببرید ، ما در این بخش به شما آموزش خواهیم داد چگونه از این سیستم استفاده نمایید ، آنچه در این بخش شما با آن آشنا خواهید شد :

  • توصیه های مهم
  • یادداشت روز

یادداشت ها در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس چه کاربردی دارد ؟

۱- توصیه های مهم

این بخش در یادداشت ها کاربرد مهمی دارد ، شما دراین بخش این امکان را دارید که که نکته و دستور العملی که لازم است ، منشی و یا سایر کارکنان مطب و یا کلینیک شما به آن آگاهی داشته باشند را مشخص و روی سیستم هر کدام به نمایش درآورید . برای این کار کافی است روی گزینه + کلیک کرده تا وارد این بخش شوید.

توصیه های مهم چه کاربرد در بخش یادداشت ها دارد ؟

در این بخش کافی است در هر یک از موارد طبق نمونه زیر عمل کنید :

۱- پزشک : نام پزشک خود را از میان نام های موجود که قبلا ثبت کرده اید ، انتخاب نمایید

۲- عنوان : موضوعی کع در مورد آن میخواهید توصیه های لازم را داشته باشید در این قسمت بنویسد

۳- توضیحات : در بخش توضیحات شما میتوانید به طور متصر و یا مشروح تمامی مواردی که لازم است کاربران شما بدانند را بنویسید

۴- وضعیت : با فعال کردن وضعیت توصیه ، نوشته شما در قسمت یادداشت ها در صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد و هر یک از کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس میتوانند این توصیه را مشاهده نمایند ، بدیهی است در صورت غیر فعال کردن این توصیه حذف خواهد شد

چگونه یک توصیه مهم در بخش یادداشت ها وارد کنیم

در انتها و بعد از پر کردن موارد بالا ، با انتخاب گزینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست ، میتوانید این توصیه را ثبت نمایید .

۲- یادداشت روز

این بخش مهم از یادداشت ها به شما این امکان را میدهد که نوشته و موضوعی را در تاریخ و روز مشخص یادآوری کنید . یادداشت روز نیز کاربردی همانند بش توصیه ها دارد با این تفاوتکه شما در این قسمت این امکان را دارید که میتوانید تاریخ انتشار این یادداشت ها را مشخص کنید . برای شروع کافی است رو ی گزینه + کلیک کنید تا وارد بخش ثبت یادداشت روز شوید.

یادداشت روز چه کاربری در بخش یادداشت ها دارددر این قسمت مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید تا یادداشت روز شما ثبت و آماده مشاهده برای سایر کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس باشد :

۱- پزشک : نام پزشک مورد نظر خود را از لیست اناخاب نمایید

۲- عنوان : موضوعی که میخواهید در مورد آن یادداشتی داشته باشید را در این قسمت بنویسی

۳- تاریخ نمایش : تاریخی که میخواهید این یادداشت به نمایش گذاشته شود را در این قسمت مشخص نمایید

۴- توضیحات : در این قسمت میتوانید بطور خلاصه و یا مشروح ، موضوعی که لازم است از آن صحبت داشته باشید را بنویسید

۵- وضعیت : با علامت دار کردن قسمت وضعیت این یادداشت در قسمت یادداشت ها فعال و آماده نمایش میشود . بدیهی است در صورتی که این تیک را فعال نکرده و یا غیرفعال نمایید ، این یادداشت در سیستم مدیریت مشتریان سایرین نمایش داده نمیشود .

یادداشت روز در بخش یادداشت ها چگونه ثبت میشود ؟

در انتها و بعد از پر کردن موارد بالا ، با انتخاب گزینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست ، میتوانید این توصیه را ثبت نمایید .

یادداشت ها یک بخش کاربردی

در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس تلاش بر این است تا یک سیستم جامع ، کاربردی و در عین حال ساده ارائه شود تا شما بعنوان پزشک و یا مدیر مطب و یا کلینیک بتوانید به طور آنلاین و از هر مکانی توصیه ها و یادداشت ها و نکاتی که لازم است پرسنل مطب از آن آگاهی داشته باشند را در اختیار آنان قرار دهید و با این کار بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید . با ماه همراه باشید تا سایر بخش های مفید و کاربردی سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس را به شما آموزش داده و با نحوه کار هر یک از بخش ها آشنا شوید .

عنوان راهنمای قبلی

ثبت مدیریت پرسنل ، اطلاعات و سطح دسترسی به پرسنل

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

پیامک ها بخش مهم اطلاع رسانی در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید