سیستم معرف

سیستم معرف یکی از مهم ترین امکاناتی است امروزه بر روی بسیاری از اپ های تخصصی در حوزه های مختلف از جمله حوزه دندانپزشکی وجود دارد و میتوان آن را به عنوان یکی از مهم ترین امکانات به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان شناخت که توانسته بسیار مورد توجه کاربران این سیستم قرار گیرد .اما آیا شما از اهمیت این سیستم اطلاعات کافی دارید ؟ آیا استفاده از این سیستم ارزشمند را در دستور کار خود قرار داده اید ؟

چرا به سیستم معرف نیاز دارم ؟

شاید برای شما این سوال مطرح باشد که در قدم اول چه نیازی به این سیستم است و آیا استفاده و یا عدم استفاده از آن چه نکات مثبت و منفی میتواند برای سیستم مدیریت مشتریان مطب شما داشته باشد . در همین ابتدا لازم است به این نکته تاکید کنیم که یکی از مهمترین اقداماتی که شما به عنوان پزشک ، دندانپزشک و یا حتی مدیر یک مطب و یا کلینیک دندانپزشکی لازم است به آن توجه داشته باشید راه هایی است که احساس رضایتمندی را در مشتریان شما چه به عنوان یک مطب کوچک و یا یک کلینیک و حتی درمانگاه برانگیزد .

ثبت دقیق اطلاعات مشتریان ، استفاده درست از این اطلاعات ، کم شدن زمان پاسخگویی و از آن مهم تر دقت در نوع پاسخگویی شما به مراجعین مطب و یا کلینیک شما میتواند برای آنان خوشایند باشد و با استفاده از این سیستم شما احساس مشارکت و همکاری را در مشتریان مطب خود جلب میکنید .

شاید برای شما این سوال مطرح شود که مشتری و یا مراجعه کننده شما چگونه این امکان را دارد که با شما و فعالیت شما در کسب و کارتان همکاری و مشارکت نزدیک داشته باشد . در جواب این سوال باید بگوییم سیستم کعرف به شما این امکان ار میدهد که از این ویژگی و امکان به درستی استفاده نمایید .

چگونگی استفاده از سیستم معرف

به این نکته مهم توجه داشته باشید که همواره وقتی به مراجعین و یا مشتریان خود این حس را منتقل کنید که آنان نیز میتوانند در فعالیت و کسب و کار شما همکاری داشته باشند و با این همکاری آنان نیز میتوانند سودی دریافت کنند این سود را میتوان به عنوان یک عامل انگیزشی قوی شناخت . در سیستم معرف این امکان برای شما فراهم است به مشتریان و مراجعین مطب و یا کلینیک خود این موضوع را اعلام کنید که در صورت معرفی فرد یا افرادی به مطب و یا کلینیک شما آنان میتوانند بخشی از هزینه های فرد معرف را در کیف پول خود ذخیره داشته باشند .

نکته مهم تر اینکه آنان میتوانند این مبلغ ذخیره شده را به صورت استفاده از خدمات مطب و یا کلینیک شما و حتی به صلاحدید و نظر شما حتی به عنوان وجه نقد دریافت کنند . شاید این مورد در نگاه اول برای شما کمی پیش پاافتاده باشد اما تجربه چندین ساله و تحقیقات گسترده در این زمینه ما و بسیاری از همکارانمان را به این نتیجه رسانده است که این روش یکی از مهم ترین و شاید راحت ترین راه های کسب مشتریان بیشتر و از آن مهمتر جلب رضایت در مشتریان و مراحعین در هر کسب و کاری است که کمتر فردی به آن توجه میکند .

آیا می دانید CRM مطب دندانپزشکی چه کاربردی دارد ؟ حتما بخوانید : از CRM مطب دندانپزشکی چه میدانید ؟

آیا استفاده از سیستم معرف به تنهایی کافی است

بهتر است به این نکته مهم توجه داشته باشید ، برای بهتر شدن و موفقیت در هر کسب و کاری لازم است از روش ها و الگوهای مختلف و تایید شده برای پیشرفت در امور خود استفاده کنید . سیستم معرف یکی از راه های آسان به منظور جلب رضایتمندی مشتریان و مراجعین شما است .

اما این روش در صورتی پاسخگو خواهد بود و شما میتوانید تاثیرات چشمگیر آن را ببینید که در کنار سایر روش های تایید شده ، مورد استفاده قرار گیرد ، یکی از شایع ترین اشتباهات در میان کسب و کارها این است که آنان تنها به یکی از روش ها و الگوهای کسب مشتری توجه میکنند و به سادگی از سایر روش ها چشم پوشی میکنند .

در این میان کسب و کاری موفق تر عمل خواهد کرد که به این موضوع واقف باشد که تمامی این روش ها و الگوها در کنار هم میتوانند کیفیت خدمات رسانی برای مشتریان را بالا برده و با این بالا رفتن کیفیت و جلب رضایتمندی است که شما میتوانید انتظار وفاداری مشتریان خود و در نهایت کسب مشتریان جدید برای کسب و کار خود در هر حوزه و خدمات را داشته باشید .

در غیر این صورت باید به شما بگوییم و به آن نیز تاکید کنیم که رقیبان شما و آنان که در تلاش هستند تا تمامی روش های کسب مشتری را به درستی انجام دهند همواره نه یک قدم بلکه چندین قدم از کسب و کار شما جلوتر خواهند بود.

نکته مهم

پس لازم است در کنار استفاده از این سیستم از سایر روش ها و الگوهای تایید شده که ثمره تحقیقات و خطاها و آزمون های متخصصین در این حوزه است به درستی استفاده نمایید و از آنان راهنمایی بخواهید ما در دکتر پلاس خوشحال خواهیم شد که این تجربیات را در اختیار شما قرار دهیم کافی است با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما این روش ها و الگوها را در اختیار شما قرار دهند .

آیا می دانید اهمیت سیستم معرف در یک اپ تخصصی تا چه اندازه است ؟

چه سیستم هایی میتواند به کسب و کار من کمک کند

همانطور که گفتیم سیستم معرف تنها یکی از روش های کسب و جلب رضایتمندی در میان مشتریان و به عنوان یک روش انگیزشی شناخته میشود که به شما این امکان را میدهد که با ایجاد حس همکاری و دریافت پاداش و پورسانت آنان را ترغیب به معرفی مشتریان جدید برای کسب و کارخود کنید .

اما این سیستم به تنهایی برای بالا بردن میزان رضایتمندی و کسب مشتریان جدید کافی نیست و لازم است شما به هنگام انتخاب یکی سیستم مدیریت مشتریان در مطب و یا کلینیک خود به سایر امکاناتی که میتواند به شما در بهبود عملکرد فعالیت کمک کند توجه ویژه ای داشته باشید. امکاناتی نظیر موارد زیر میتواند به شما در کسب و کارتان کمک کند و یا شاید بتوان گفت موارد زیر در یک سیستم مدیریت مشتریان لازم و ضروری است :

۱- ثبت بیمار

شاید بگویید تمامی سیستم های مدیریت مشتریان مطب دارای این امکان هستند ، اما به خاطر داشته باشید چگونگی ثبت اطلاعات ، نحوه استفاده از این اطلاعات و پردازش به موقع آن در موراد ضروری نکته ای است که یک سیستم مدیریت مشتریان باید آن را به طور صحیح داشته باشد ، پس متوان این مورد را اینگونه گفت سیستم اصولی و درست ثبت بیمار

۲- فیلدهای اطلاعاتی

این هم مهم است که شما چه اطلاعاتی را از بیمار خود در اختیار داشته باشد ، چه اطلاعاتی به عنوان یک ضرورت شناخته میشود و چه اطلاعاتی از درجه اهمیت کمتری برخوردار است . به خاطر داشته باشید در یک سیستم مدیریت مشتریان اصولی و درست هیچ اطلاعاتی بیهوده نیست بلکه هر اطلاعاتی در جای خود و به درستی استفاده میشود .

۳- یادداشت ها و توصیه ها

یکی از بخش های مهمی که در یک سیستم مدیریت مشتریان مطب میتوانند همانند سیستم معرف برای شما سودمند باشد ، داشتن بخشی برای نوشتن و ذخیره یادداشت ها و توصیه ها باشد ، در این بخش شما میتوانید مواردی را به عنوان تذکر و یادآوری برای خود و یا سایر افرادی که از این سیستم استفاده میکنند به اشتراک بگذارید ، نکاتی که به صورت آنلاین در اختیار همه قرار گیرد و همه بتوانند از آن استفاده کنند .

۴- تحت وب بودن

یک سیستم قوی و موفق سیستمی است که محدود به جا و مکانی نباشد و به شما و همه استفاده کنندگان از این سیستم این امکان را دهد که در هر مکان و هر زمانی که به این سیستم نیاز داشتند در اختیار آنان قرار گیرد و تمامی اطلاعات مورد نیاز را به راحتی در دست داشته باشند . این یکی از مهمترین نکاتی است که به هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت مشتریان استفاده نمایید و امکانی که ما آن را در سیستم مدیریت مشتریان دکتر پلاس قرار داده ایم تا شما نیز بتوانید به راحتی از این سیستم استفاده نمایید .

۵- امکان دسترسی مشتریان به پرونده

یکی از نکاتی که میتواند به شما در جلب رضایت و شفاف سازی فعالیت های شما کمک کند ، سیستم مدیریت مشتریانی است که به مشتریان و مراجعین مطب و کلینیک شما نیز این امکان را می دهد تا بتوانند به پرونده خود دسترسی داشته باشند و اطلاعاتی مثل نوع فعالیت های انجام شده ، هزینه های پرداختی ، مانده حسابی که ممکن است داشته باشند و در نهاین سیستم معرف و میزان پورسانتی که از این سیستم کسب کرده اند را داشته باشد . این امکان یکی از مهم ترین امکاناتی است که میتواند مشارکت مراجعین و مشتریان شما را افزایش دهد.

نکات گفته شده در بالا تنها بخشی از مواردی است که به هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت مشتریان لازم است به آن توجه داشته باشید . تا با استفاده از این سیستم این امکان برای کسب و کار شما فراهم آید که علاوه بر کسب رضایتمندی بیشتر از مشتریان قدیمی ، مشتریانی جدید نیز برای کسب و کار خود فراهم آورید.

به خاطر داشته باشید

توجه به نکات ساده ای مثل سیستم معرف و سایر نکاتی که گفته شد میتواند به شما این امکان را دهد که به عنوان یک باریاب حرفه ای برای کسب و کار خود فعالیت کنید و با استفاده از روشهای اصولی و درست به کسب و کار خود رونق ببخشید . ما نیز با طراحی سیستم افزایش مشتریان دکتر پلاس سعی کرده ایم تا در این زمنیه شما را همراهی کنیم . در این سیستم شما تمامی انواع بازاریابی را در کنار هم دارید ولی با یک تفاوت ویژه و آن هم اینکه دراین سیستم تمامی این انواع هدفمند و به منظور افزایش مشتریان شما با استفاده از شناخت در زمینه جامعه هدف و همچنین نیازهای آنان میباشد .

 

دریافت سیستم دمو دکتر پلاس