CRM مطب دندانپزشکی

CRM مطب دندانپزشکی یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین امکاناتی است که شما به عنوان یک دندانپزشک در مطب و یا کلینیک خود میتوانید از آن استفاده کنید . این CRM ها آخرین فناوری های به روز شده هستند که به شما این امکان را میدهند تا از امکانات و توانایی های مطب و یا کلینیک دندان پزشکی خود به درستی استفاده کرده و از همه مهم تر به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بیشتری برای مطب و یا کلینیک خود جذب کرده و رضایتمندی آنان را جلب کنید .

همه ما در طول عمر خود بارها به دندانپرپزشکی مراجعه می کنیم ، اما دانپزشکی در خاطرات ما می ماند که علاوه برخدمات خوب نحوه برخورد در نگهداری اطلاعات مهمی نظیر جزئیات تماس، هزینه های پرداخت شده، هزینه های واریز نشده، تمام اطلاعات تماس دقت به خرج دهد. چنین اطلاعاتی را می توان در یک نرم افزار نگهداری کرد و به ارتباطات با بیمار سرعت بخشید

چرا به CRM مطب دندانپزشکی نیاز دارید ؟

CRM مطب دندانپزشکی یا نرم افزار دندانپزشکی ابزارهایی را برای دندانپزشکان و متخصصان بهداشت مرتبط فراهم می کند تا بر عملکرد روزانه خود نظارت کنند. از قابلیت‌های نرم افزار مدیریت مشتریان می‌توان به برنامه‌ریزی قرار ملاقات، ذخیره و به اشتراک‌گذاری اسناد، پایگاه‌های اطلاعاتی تماس و گزارش‌دهی و همچنین ترسیم تاریخچه دندانپزشکی، یادداشت‌های بیمار و برنامه‌های درمانی اشاره کرد.

آنها همچنین ممکن است شامل پلتفرم های ارتباطی برای کارمندان در دندانپزشکی باشند و به تشکیل پرونده و پیگیری بیمه کمک کنند. دندانپزشکان از این ابزارها استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که کسب و کار آنها به خوبی اجرا می شود و اطلاعات مهم به صورت ایمن ذخیره شده و به راحتی قابل دسترسی است. نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی اغلب با نرم‌افزار صورت‌حساب یا نرم افزار حسابداری کلینیک ادغام می‌شود تا به جنبه مالی کسب‌وکار دندانپزشکی و نرم‌افزار تصویربرداری دندان برای ذخیره و سازمان‌دهی عکس‌های اشعه ایکس و تصاویر بیمار کمک کند.

یک سوال مهم

شاید اولین سوال برای شما این باشد که چرا باید به یک CRM مطب دندانپزشکی باید اعتماد کرد ؟ در جواب به این سوال لازم است نکات زیر را به خاطر داشته باشید :

۱- اطلاعات بهتر سازمان

در یک جساب سرانگشتی شما و سایر همکارانات اطلاعات مربوط به ده ها بیمار را ذخیره میکنید ف این اطلاعات اصلا کم نیست . حالا تصور کنید که پیگیری این اطلاعات می تواند تا چه اندازه سخت باشد ، به خصوص اگر سیستمی در دسترس نباشد. اینجاست که نرم افزار CRM به شما کمک خواهد کرد و قادر به ذخیره تمام داده های بیماران و سازماندهی آن ها می باشد.

بهترین زمان ارسال پیامک هدفمند چیست ؟ حتما بخوانید : از پیامک هدفمند چه اطلاعاتی دارید ؟

این بدان معنی است که اطلاعات به صورت منطقی ذخیره می شوند و با چند کلیک می توان به آنها دسترسی داشت. این اولین و ساده ترین دلیلی است که نشان میدهد شما در دنیای دیجیتال امروز لازم است سرعت عمل کافی داشته باشید چون بیماران و مراجعین ممکن است صبور نباشند .

۲- جستجوی سریعتر داده های بیماران

شاید در حال حاضر زمان یکی از مهمترین عواملی است که همه چه پزشک و یا دندانپزشک و چه بیمار و مراجعه کننده شما به آن اهمیت میدهد . با استفاده از این نرم افزارها مدت زمانی که می بایست اطلاعات بیماران را بدست آورید کوتاه تر میشود و لذا شما میتوانید زمان دقیق تری را به بیماران خود اختصاص بدهید و این به این معناست که باعث کاهش مدت زمان حضور بیماران در مطب و یا کلینیک شما میشود.

این کاهش زمان میتواند زمان مراجعه و حضور بیماران در مطب را با دقت بیشتری تنظیم نمایید و از شلوغی و حضور بیهوده مراجعین در مطب دندانپزشکی خودداری میشود . به همین دلیل است که تاکید میکنیم داشتن چنین نرم افزاری برای ارتفای فعالیت شما لازم و ضروری است

۳- خدمات بهبود یافته مشتری

همه ما میدانیم که سلامت دهان و دندان بخشی از نیازهای هرفرد است اما وفادار سازی بیماران کار سختی می باشد. از این رو پیشنهاد می گردد کلینیک های دندانپزشکی خدمات بعدی به بیماران خود را اطلاع دهند و به صورت مداوم با آنها در ارتباط باشند. اما این ارتباط ممکن است برای شما کمی سخت باشد .

انبوه پرونده ، وجود افراد با سلایق مختلف و در نهایت وقت گیر بودن مطالعه و پیدا کردن نوع درمان ها و خدماتی که برای مراجعه کننده صورت گرفته است ، همه دلایلی هستند که ممکن است باعث عدم توجه به این ارتباط گردد ، اما با داشتن یک سیستم موفق و کارآمد تمامی این نگرانی ها قابل حل است و شما این امکان را دارید که به راحتی با مشتریان خود در ارتباط بوده و برای آن  حس همیاری و توجه را داشته باشید و این خود شروعی برای وفادار بودن مراجعه کننده یا بیمار مطب و یا کلینیک دندانپزشکی شما است .

ویژگی های مهم یک نرم افزار CRM مطب دندانپزشکی

قبل از آنکه بخواهیم در مورد CRM مطب دندانپزشکی بیشتر صحبت کنیم لازم است به این نکته مهم توجه داشته باشید که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پزشکی باید شامل ۵ ویژگی و عملکرد اصلی باشد. که این عملکرد ها عبارتند از:

۱- سوابق الکترونیکی:

هسته اصلی هر نرم افزار پزشکی و مراکز درمانی آمارها و اطلاعات شخصی بیمار، داروها و زمان بندی ویزیت آن ها است. همچنین این سوابق و اطلاعات باید برای پزشکان و بیماران قابل درک و در دسترس باشد. همانطور که گفتیم بررسی و پیگیری این حجم از اطلاعات در میان پرونده های کاغذی میتواند باعث سردرگمی و حتی کم و کاست در ارائه خدمات شود

از CRM مطب دندانپزشکی چه اطلاعاتی دارید ؟

اما یک سیستم مدیریت مشتریان این امکان را به شما می دهد تا به سرعت در میان داده های موجود اطلاعاتی که مورد نیاز است را پیدا کرده و مطابق با آن خدمات لازم را ارائه دهد ، پس همین نکته ساده را میتوان به عنوان یک نکته مهم و اساسی در مورد یک نرم افزار دانست

۲- تحلیل و بررسی

برای بهبود کسب و کارها، گزارش ها و داشبوردها به این ویژگی در نرم افزار نیاز است. مشابه پرونده پزشکی که بیشتر بر روی گروه هایی از بیماران تمرکز کند نه یک فرد. داشتن فضاهایی برای سرچ و بررسی داده ها و حتی کمی پیشرفته تر بررسی آمار ها و تحلیل در مورد هر یک از اطلاعات ثبت شده یکی دیگر از نکاتی است که باید در یک CRM مطب دندانپزشکی به آن توجه داشت .

۳- پشتیبانی بیماران و مشتریان از طریق چندین پلتفرم

بهتر است امکان استفاده از پلتفرم های مختلف برای بیماران و کارمندان فراهم شود تا توانایی بررسی داده ها یا تغییر سوابق از طریق دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن و … را داشته باشند. با این کار شما این امکان را به مراجعین و حتی همکاران خود میدهید که در هر ساعت از شبانه روز و بدون نیاز به مراجعه به مطب اطلاعات و سوابق درمانی خود را مطالعه و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

۴- ارسال ایمیل و یا تماس به صورت مستقیم

ارسال نامه های الکترونیکی خوش آمد گویی، یادآوری ها، اعلان ها و … که این موارد در برقراری تعامل و حفظ بیماران کمک می کند. به خاطر داشته باشید بسیاری از بیماران و مراجعین از اینکه شما مناسبت های مهم برای آنان را به خاطر دارید خوشحال میشوند ، ارسال ایمیل یا پیامک و حتی تماس تلفنی میتواند بسیار نقش مهمی داشته باشد . اینجا دقیقا یکی از مواردی است که سیستماتیک بودن به شما کمک میکند ، کافی است به نرم افزار خود اطمینان کنید تا مناسبت های خاص را به شما یادآوری کند

۵- یکپارچه سازی یا وارد کردن داده ها

اگر کسب و کار شما نوپا و جدید نیست، احتمالا مجبور باشید فرایند یکپارچه سازی CRM را پیش ببرید یا داده ها را از سیستم مورد استفاده قبلی به نرم افزار CRM  پزشکی انتقال دهید. هر یک از این دو فرایند باید بسیار ساده و سریع انجام گیرد تا در طی دوره انتقال از خسارت اطلاعاتی یا ضررهای پولی جلوگیری شود.

بازاریابی مطب دندانپزشکی لازم است ؟ حتما بخوانید : آیا بازریابی برای مطب لازم است ؟

۶- سایر امکانات

در نهایت و در یک نگاه کلی میتوان یک CRM  موفق را با داشتن امکانات زیر تکمیل کرد ، که عبارتد از :

  • اتصال چندین دندانپزشک و مسئول پذیرش با یکدیگر در یک شبکه
  • وارد کردن اطلاعات مشتری از یک فایل csv به نرم افزار CRM
  • امکان جابجایی بیماران بین دندانپزشکان در تقویم توسط مسئول پذیرش
  • ارسال یک پیام کوتاه جهت یادآوری یا ارسال متنی به یک بیمار
  • ارسال یک پیام کوتاه سفارشی سازی شده به گروهی از بیماران
  • ارسال ایمیل به یک بیمار
  • ارسال یک ایمیل سفارشی سازی شده به گروهی از بیماران
  • ایجاد اطلاعیه ها و هشدارهایی جهت یادآوری
  • تماس خودکار از طریق سیستم تلفنی ویپ
  • نگهداری جزئیات در مورد بیماران، مانند اطلاعات شخصی، عکس ها، سوابق بیماری و …
  • ایجاد فیلدهای سفارشی برای پایگاه داده بیماران
  • ایجاد و چاپ فاکتور
  • ایجاد یادداشت در مورد نحوه و نتیجه ارتباط با بیمار

چرا دکتر پلاس یک CRM مطب دندانپزشکی موفق است

واقعیت این است که ما برای طراحی  و اجرای این CRM مطب دندانپزشکی به نکاتی ساده اما مهم تر از موارد بالا توجه کرده ایم . در دکتر پلاس تمام تلاش بر این شده تا سیستمی در اختیار شما قرار گیرد تا تمامی نیاز های یک مطب دندانپزشکی را پوشش داده اما کار با آن سخت و خسته کننده نباشد ، شما در دکتر پلاس با نرم افزاری ساده و جامع روبرو هستید که کلیه نیاز های یک مطب و حتی کلینیک دندانپزشکی را با وجو یک و یا چند دندانپزشک پشتیبانی میکند ، برای دسترسی به آن لازم نیست حتما از یک کامپیوتر خاص استفاده کنید و همیشه و هر جا امکان دسترسی به این سیستم را دارید.

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا نظرات دندانپزشکان را در طراحی این CRM در نظر بگیریم تا بتوانیم رضایتمندی بیشتری را از مشتریان خود کسب نماییم . برای داشتن دموی این سیستم جامع کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت اطلاعات کاملی را از این نرم افزار در اختیار شما قرار دهند ، همچنین با کلیک روی این گزینه شما میتوانید با بخش های مختلف CRM مطب دندانپزشکی دکتر پلاس آشنا شود . خوشحال خواهیم شد که نظرات و پیشنهادات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

 

دریافت سیستم دمو دکتر پلاس