بخش بیماران دکتر پلاس

بخش بیماران دکتر پلاس اولین بخش مهمی است که از طریق آن میتوانید به ثبت اطلاعات مختلفی از بیماران بپردازید . در این بخش شما میتوانید اطلاعات اولیه بیمار ، اطلاعات شغلی ، مناسبت های مهم ، امتیاز دهی به بیمار و در نهایت ثبت معرف پرداخت . در این بخش پر کردن تمامی فیلدهای اطلاعاتی الزامی نمیباشد ، اما تکمیل این فیلدهای اطلاعاتی میتواند به شما در بخش های مختلف دکتر پلاس و همینطور برآورده شدن یکی از اهداف این سیستم که همان مشتری مداری و جلب رضایت و برندسازی مطب و یا کلینیک شما ست را برآورده سازد . برای تکمیل این بخش مراحل زیر را  بدین صورت طی کنید .

بخش اول ثبت بیمار

برای ثبت بیمار شما به دو صورت میتوانید اقدام کنید .

۱- منوی اصلی دکتر پلاس

از طریق منوی سمت راست گزینه بیمار را انتخاب کنید . در مرحله بعد بر روی لیست بیمار کلیک کرده . در این صفحه شما میتوانید بیمارانی که قبلا ثبت کرده اید را نیز مشاهده کنید و از طریق گزینه + میتوانید وارد بخش ثبت بیمار شوید .

بخش بیماران دکتر پلاس - ثبت بیمار - 1

۲- گزینه های میانبر دکتر پلاس

دکتر پلاس برای سهولت و سرعت بخشیدن به فعالیت پزشک و منشی ، چهار عمل اصلی و روزانه در مطب ها و کلینیک ها مثل ثبت بیمار ، ثبت نوبت ، ثبت فعالیت و دریافتی از بیماران را بصورت یک دکمه اصلی در بالای همه بخش ها وجود دارد . به همین منظور و برای ثبت بیمار کافی است به جای مرحله بالا روی گزینه ثبت بیمار کلیک کنید .

بخش بیماران دکتر پلاس ثبت بیمار 2

نحوه ثبت بیماران دکتر پلاس

در این مرحله شما وارد بخش بیمار شده اید و در اینجا امکان ثبت سه دسته از اطلاعات اساسی مثل اطلاعات پرونده ، مناسبت ها و اطلاعات خصوصی را دارید.

بخش بیماران دکتر پلاس و ثبت بیمار

۱-  ثبت اطلاعات پرونده در بخش بیماران دکتر پلاس

در این بخش شما میتوانید تمامی اطلاعات مورد نیاز بیمار را ثبت کنید ، اطلاعات اولیه مثل نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، شماره پرونده ، چگونگی دریافت اطلاع رسانی ، حساسیت های احتمالی بیمار ، عکس های گرافی بیمار ، وضعیت سلامتی دندان و … در این بخش ثبت میشود .

بخش بیماران دکتر پلاس ، ثبت اطلاعات پرونده

از جمله نکاتی که لازم است در این بخش بدانید آن است که پر کردن تمامی فیلدهای اطلاعاتی الزامی نیست و جزو موارد اختیاری محسوب میشود به جز سه گزینه ستاره دار نام و نام خانوادگی ، موبایل و شماره پرونده (که این شماره توسط سیستم و به ترتیب در اختیار شما قرار میگیرد ولی شما خود این امکان را دارید که شماره مد نظر خود را انتخاب کنید) که پر کردن آنها لازم و اجباری است . در این بخش شما میتوانید اطلاعات بیمار را برای سهولت در برقراری ارتباط جامع با بیمار پر کنید . از جمله مهم ترین بخش های این قسمت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱-۱ – نحوه آشنایی

در این بخش شما میتوانید نحوه آشنایی بیمار با مطب و یا کلینیک خود را مورد بررسی قرار دهید . این آگاهی میتواند به شما این امکان را دهد که این بیماران چگونه با شما و خدمات مطب شما آشنا شده اند . در این بخش گزینه هایی مثل سایت ، اینستاگرام  ، دوستان و آشنایان ، پیامک ، تلگرام و … را بعنوان نحوه آشنایی بیمار مشخص کنید .

نحوه آشنایی در بخش بیماران دکتر پلاس

۱-۲ – معرف ها

در بخش معرف ها شما این امکان را دارید که در صورتی که بیمار اعلام داشته باشد که از طرف یکی از بیماران شما به مطب و یا کلینیک شما معرفی شده باشد ، فرد معرف شناخته شود و در مراحل بعدی مشتری مداری امکانات ویژه ای برای معرف در نظر گرفته شود . از طریق این گزینه زیر شما میتوانید با نوشتن نام بیمار و یا شماره پرونده معرف مورد نظر در میان مراجعین خود انتخاب کنید .

ثبت معرف در بخش بیماران دکتر پلاس۲- ثبت مناسبت ها در بخش بیماران دکتر پلاس

یکی  دیگر از قسمت هایی که در ثبت بیمار میتواند به شما و سیستم مدیریت بیماران شما کمک کند ، بخش مناسبت ها است . در این بخش شما میتوانید دو تاریخ مهم برای مراجعین خود یعنی تولد و سالگرد ازدواج را ثبت کرده . این بخش به شما کمک میکند تا در اطلاع رسانی های مربوط به خدمات خود در این تاریخ ها برای مراجعین و بیماران خود پیامک ها تبریک و تخفیف های ویژه را ارسال نمایید .

ثبت مناسبت ها در بخش بیماران دکتر پلاس

۳- ثبت اطلاعات خصوصی در بخش بیماران دکتر پلاس

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دکتر پلاس در میان سایر سیستم های مدیریت مشتریان میباشد ، در این بخش شما بعنوان مدیر یا پزشک و یا دندانپزشک مطب و کلینیک میتوانید برای مراجعین و بیماران خود ویژگی هایی را در نظر بگیرید . بعنوان مثال میتوانید درصدی به عنوان تخفیف بعنوان یادآوری برای منشی خود در این بخش ثبت نمایید ، یا به برخی خصوصیت های بیمار که به شما در نحوه برخورد با وی کمک میکند امتیاز دهی داشته باشید . همچنین پزشک میتواند توضیحاتی در مورد بیمار ، مشکلات و بیماری های وی را برای خود ثبت نماید .

ثبت اطلاعات خصوصی در بخش بیماران دکتر پلاس

سیستم مدیریت بیماران مطب دکتر پلاس

دکتر پلاس با توجه به نیاز جامعه پزشکی دست به تولید سیستمی جامع و پویا برای داشتن ارتباطی موثر و کارا در ارتباط با نحوه فعالیت مطب و برخورد با بیماران مطب به منظور برندینگ شما بعنوان یک پزشک و یا کلینیک و یا مطب شما زده است . این سیستم دارای بخش های کاربردی دیگری است که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک از این بخش ها میپردازیم . به خاطر داشته باشید سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس تنها سیستمی است که به شما این اجازه را میدهد که آنگونه که نیاز دارید و مناسب فعالیت شما است از این سیستم استفاده نمایید .

 

عنوان راهنمای قبلی

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

فیلدهای اطلاعاتی دکتر پلاس چه ویژگی هایی دارد

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید