سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس ، یک نرم افزار جامع مدیریت مطب و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکان میباشد که رویکردی جامع به کلیه فعالیت های مربوط به مدیریت مطب و کلینیک های دندانپزشکی و افزایش مراجعین به این مراکز و رضایتمندی آنان توسط تیم دکتر پلاس طراحی و در اختیار دندانپزشکان قرار گرفته است . این سیستم تنها سیستم مدیریت بیمارانی است که رویکردی چند منظوره دارد .

این سیستم یک تفکر ساده اداره مطب نیست بلکه با بخش های کاربردی خود توانسته است بازده بالایی داشته باشد . بخش های مختلف طراحی شده در این سیستم نه تنها باعث افزایش مراجعین و رضایتمندی مراجعین قبلی شده بلکه کسب و کار شما را بعنوان یک دندانپزشک افزایش میدهد . بخش هایی مثل بازاریابی ، اطلاع رسانی های گسترده ، نوبت دهی آنلاین ، اپلیکیشن اختصاصی ، سیستم افزایش بازدید سایت و … از جمله بخش هایی است که در کنار مدیریت بازاریابی ، مدیریت مطب ، مدیریت بیمار فعالیت دارد و نکته قابل اهمیت در این سیستم جامع و کامل مدیریت نرم افزار است که به کاربران خود این امکان را میدهد آنگونه که لازم دارند بدون هیچ محدودیتی از این سیستم بهره ببرند.

بخش های سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

از جمله بخش های مهمی که این سیستم در مقایسه با سایر سیستم های مدیرتی وجود دارد ، عبارت است از :

۱- سیستم بازاریابی :

بهترین روش جهت جذب مشتریان جدید بازاریابی دهان به دهان میباشد . با تشویق معرف ها و شارژ کیف پول آنها در ازای معرفی ها و گردش های مالی ایجاد شده بدون هزینه اولیه، میتوانید مشتریان خود را چند برابر کنید . با ارائه بهترین خدمات ، مشتریان شما تبدیل به رهبران بازریابی شما میشوند

۲- سیستم اطلاع رسانی :

مشتریان از دریافت پیامک مرتبط و مناسب خوشحال میشوند . با بهینه سازی پیامک ها (تخفیف، معرفی خدمات بر مبنای سن، جنسیت، پیامک تبریک مناسبتی و …) میتوانید از این امر نهایت استفاده را ببرید . همچنین با ارسال اتوماتیک پیامهای یادآوری چکاپ یا نوبت بیمار و یا گردش مالی بیمار ، بطور همزمان مطب و مشتریان را بهینه مدیریت میکنید .

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

۳- نوبت دهی آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری اینترنت ضمن محدودیت های زمانی افراد برای مراجعات حضوری و یا عدم ثبت صحیح اطلاعات بهنگام نوبت دهی تلفنی ، شاهد افزایش تمایل افراد به دریافت نوبت بصورت آنلاین هستیم

۴- اپلیکیشن اختصاصی

از دیگر بخش های جذاب سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس ، امکان طراحی و اتصال اپ اختصاصی (اندروید و IOS) به سیستم اصلی میباشد که علاوه بر برندسازی ، بسیاری از اطلاعات اولیه ، اطلاع رسانی های موردی و … را میتوان بدون هزینه از طریق اپ اختصاصی در اختیار مشتریان گذاشت .

۵- سیستم افزایش بازدید سایت

دکتر پلاس تنها سیستمی میباشد که باعث افزایش بازدید سایت شما و بالاتر آمدن در رنک و نتایج جستجو میشود که در نتیجه تمامی این موارد ، افزایش مشتریان شما را  رقم خواهد زد

ما در دکتر پلاس

ما در دکتر پلاس با پشتوانه و تلاش های تیم قوی خود توانسته ایم گامی محکم برای حمایت از جامعه دندانپزشکان و پز شکان برداریم . ما در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس تلاش خود را کرده ایم تا مشتری مداری را هوشمندانه به گونه ای جهت دهی کنیم تا به برندینگ و شناخته شدن شما کمک کند . دکتر پلاس همواره در حال حرکت رو به جلو و هماهنگ سازی خود با موانع و مشکلاتی است که ممکن است سدی برای شما باشد.

ما با شناخت این موانع آنها ار برای پیش برد اهداف شما استفاده خواهیم کرد و کمک میکنیم تا به هدف خود که افزایش مشتریان و مراجعین شماست و نه تنها حفظ مشتریان قبلی کمک کنیم . ما در دکتر پلاس مدعی هستیم که با روش های هوشمند خود میتوانیم نه تنها برای پزشکان و دندانپزشکان بلکه برای بیماران شما نیز سودمند باشیم . با ما همراه باشید تا با معرفی این سیستم جامع و کاربردی در کنارتان باشیم .

 

 

عنوان راهنمای قبلی

سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

بخش بیماران دکتر پلاس چگونگی ثبت اطلاعات بیماران و مراجعین

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید