دکتر پلاس

یادداشت ها در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس

بخش یادداشت ها در دکتر پلاس چه کمکی به شما میکند ؟

یادداشت ها در سیستم دکتر پلاس

یادداشت ها را در یک تعریف کلی میتوان پل ارتباطی و آنلاین بین کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس دانست . این بخش از دکتر پلاس در عین سادگی ، کاربرد بسیار مناسبی داشته و میتواند بسیاری از فعالیت های روزمره و توصیه هایی که لازم است منشی به آن آگاه باشد را فراهم سارد . در این بخش پزشک میتواند مشخص کن چه روزی و زمانی ، لازم است به منشی نکته ای یا موضوعی را یادآوری کند و در همان روز این یادداشت و یا توصیه روی سیستم دکتر پلاس برای منشی نمایش داده میشود .

این بخش نیز کاربرد ساده ای دارد و شما به سادگی با مشاهده این قسمت از آموزش میتوانید از آن استفاده کنید و آن را به کار ببرید ، ما در این بخش به شما آموزش خواهیم داد چگونه از این سیستم استفاده نمایید ، آنچه در این بخش شما با آن آشنا خواهید شد :

  • توصیه های مهم
  • یادداشت روز

یادداشت ها در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس چه کاربردی دارد ؟

۱- توصیه های مهم

این بخش در یادداشت ها کاربرد مهمی دارد ، شما دراین بخش این امکان را دارید که که نکته و دستور العملی که لازم است ، منشی و یا سایر کارکنان مطب و یا کلینیک شما به آن آگاهی داشته باشند را مشخص و روی سیستم هر کدام به نمایش درآورید . برای این کار کافی است روی گزینه + کلیک کرده تا وارد این بخش شوید.

در این بخش کافی است در هر یک از موارد طبق نمونه زیر عمل کنید :

۱- پزشک : نام پزشک خود را از میان نام های موجود که قبلا ثبت کرده اید ، انتخاب نمایید

۲- عنوان : موضوعی کع در مورد آن میخواهید توصیه های لازم را داشته باشید در این قسمت بنویسد

۳- توضیحات : در بخش توضیحات شما میتوانید به طور متصر و یا مشروح تمامی مواردی که لازم است کاربران شما بدانند را بنویسید

۴- وضعیت : با فعال کردن وضعیت توصیه ، نوشته شما در قسمت یادداشت ها در صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد و هر یک از کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس میتوانند این توصیه را مشاهده نمایند ، بدیهی است در صورت غیر فعال کردن این توصیه حذف خواهد شد

در انتها و بعد از پر کردن موارد بالا ، با انتخاب گزینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست ، میتوانید این توصیه را ثبت نمایید .

۲- یادداشت روز

این بخش مهم از یادداشت ها به شما این امکان را میدهد که نوشته و موضوعی را در تاریخ و روز مشخص یادآوری کنید . یادداشت روز نیز کاربردی همانند بش توصیه ها دارد با این تفاوتکه شما در این قسمت این امکان را دارید که میتوانید تاریخ انتشار این یادداشت ها را مشخص کنید . برای شروع کافی است رو ی گزینه + کلیک کنید تا وارد بخش ثبت یادداشت روز شوید.

در این قسمت مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید تا یادداشت روز شما ثبت و آماده مشاهده برای سایر کاربران سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس باشد :

۱- پزشک : نام پزشک مورد نظر خود را از لیست اناخاب نمایید

۲- عنوان : موضوعی که میخواهید در مورد آن یادداشتی داشته باشید را در این قسمت بنویسی

۳- تاریخ نمایش : تاریخی که میخواهید این یادداشت به نمایش گذاشته شود را در این قسمت مشخص نمایید

۴- توضیحات : در این قسمت میتوانید بطور خلاصه و یا مشروح ، موضوعی که لازم است از آن صحبت داشته باشید را بنویسید

۵- وضعیت : با علامت دار کردن قسمت وضعیت این یادداشت در قسمت یادداشت ها فعال و آماده نمایش میشود . بدیهی است در صورتی که این تیک را فعال نکرده و یا غیرفعال نمایید ، این یادداشت در سیستم مدیریت مشتریان سایرین نمایش داده نمیشود .

در انتها و بعد از پر کردن موارد بالا ، با انتخاب گزینه ذخیره و ماندن در صفحه و یا ذخیره و بازگشت به لیست ، میتوانید این توصیه را ثبت نمایید .

یادداشت ها یک بخش کاربردی

در سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس تلاش بر این است تا یک سیستم جامع ، کاربردی و در عین حال ساده ارائه شود تا شما بعنوان پزشک و یا مدیر مطب و یا کلینیک بتوانید به طور آنلاین و از هر مکانی توصیه ها و یادداشت ها و نکاتی که لازم است پرسنل مطب از آن آگاهی داشته باشند را در اختیار آنان قرار دهید و با این کار بتوانید بهترین بازدهی را داشته باشید . با ماه همراه باشید تا سایر بخش های مفید و کاربردی سیستم مدیریت بیماران دکتر پلاس را به شما آموزش داده و با نحوه کار هر یک از بخش ها آشنا شوید .

عنوان راهنمای قبلی

راهنمای قبلی

عنوان راهنمای بعدی

راهنمای بعدی

در خواست دمو نرم افزار :

لطفا جهت مشاهده پنل دمو، فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال بفرمایید

خروج از نسخه موبایل