دکتر پلاس
چگونه روز کانال ریشه را گرامی بداریم ؟

روز کانال ریشه

روز کانال ریشه در غیرمعمول ترین شرایط آغاز شد. این روز در سال ۲۰۰۵ توسط دندانپزشک دکتر کریس کرامر ایجاد شد. دکتر کرامر فقط یک دندانپزشک نیست – او یک دندانپزشک راک اند رول است. او با اجرای آهنگ رپ اصلی خود “Get Out the Brush” در پارکینگ لیگ دانشگاهی مدیسون مالارد مشهور شد. عملکرد وی باعث شد تا ۵۹۹۱ طرفدار بیس بال به طور همزمان دندان های خود را مسواک بزنند.

کانال های ریشه یکی از رایج ترین اعمال دندانپزشکی است. آنها به پاکسازی دندان ها از عفونت کمک می کنند و به جلوگیری از ایجاد حفره برای محافظت از دندان ها کمک می کنند. روز تقدیر کانال ریشه با هدف تغییر این واقعیت با آموزش مردم در مورد کانال های ریشه ای و درک نحوه دندانپزشکان برای محافظت از دندان ها برای همه.

از این روز چه میدانید ؟

از آن زمان کتر کریس کرامر در American Idol و مکانهای دیگر حاضر شده بود تا از طریق موسیقی خود به مردم درباره اهمیت مراقبت از دندان بپردازد. این رویداد با حمایت مالی کالگیت در ورزشگاه سان سالوادور کوسکاتلان در السالوادور پیشی گرفت. این روز ، این مناسبت را به امید تقدیر از متخصصان دندانپزشکی در همه جا رقم می زند. مردم همچنین می توانند در مورد اهمیت مراقبت از کانال ریشه در این روز از کانال ریشه اطلاعات کسب کنند.پالپ داخل دندان که حاوی اعصاب و بافت است می تواند آلوده شود. کانال های ریشه برای کمک به پاکسازی این عفونت و محافظت از دندان در برابر آسیب بیشتر انجام می شود.

تاریخچه روز کانال ریشه

کانال های ریشه به دلیل توانایی جلوگیری از پوسیدگی یکی از روش های بسیار مورد استفاده دندانپزشکان است. عفونت دندان همچنین می تواند در بدن پخش شود ، به این معنی که یک کانال ریشه در واقع می تواند زندگی شما را نجات دهد. این روز با هدف قدردانی از کارهایی که دندانپزشکان برای بیماران خود در سراسر جهان انجام می دهند. در این روز ، افراد برای مراقبت از دندان های خود مانند نخ دندان و دهانشویه اقدامات احتیاطی بیشتری انجام می دهند. آنها همچنین با اهدای هدایا و پخش تعطیلات از طریق رسانه های اجتماعی و پوسترهای مدرسه از دندانپزشکان شخصی خود تشکر می کنند.

چگونه روز کانال ریشه را گرامی بداریم ؟

هرکسی دندانپزشک خود را دوست دارد و مراقبت از دندان خود را دوست دارد می تواند این عید را جشن بگیرد! اما ، حتی اگر این کار را نکنید ، باز هم می توانید از دندانپزشکان خود بخاطر زحمتشان تشکر کنید. برای آنها یک کارت تشکر همراه با یک هدیه پیوست شده ارسال کنید. می توانید نحوه انجام کانال های ریشه را بیاموزید و از این به عنوان فرصتی برای مراقبت بهتر از دندان های خود استفاده کنید.

اگر کانال های ریشه را موضوع جالبی می دانید ، پس این اطلاعات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با تسهیل کار دندانپزشکان به پشتیبانی آنها در همه جا کمک کنید. با انجام بهداشت اولیه برای دندان های خود ، شما و دندانپزشک از آن سپاسگزار خواهیم بود.

  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

تاریخ

ارديبهشت 22 1403

زمان

همه روزه
دسته بندی

رویداد بعدی

بارکد QR

نظرات و سوالات شما

17 + 11 =

Go to Top