دکتر پلاس
چگونه روز جهانی لوپوس را جشن بگیریم

روز جهانی لوپوس

روز جهانی لوپوس توسط لوپوس کانادا در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد تا آگاهی از این بیماری کم شناخته شده را که می تواند اثرات مخربی بر مبتلایان و خانواده های آنها داشته باشد ، ایجاد کند. این سازمان توسط سازمانهای لوپوس از سیزده کشور سازماندهی شده بود ، آنها دولتهای خود را برای افزایش بودجه برای تحقیقات ، ارائه خدمات بهتر به بیماران ، افزایش داده های اپیدمیولوژیک و افزایش آگاهی دعوت کردند.

از آن زمان به بعد ، این روز در تعداد فزاینده ای از کشورها در سراسر جهان مشاهده می شود. طرفدار برجسته روز جهانی لوپوس ، جولیان لنون ، نوازنده و خیرخواه ، سفیر جهانی است. دیگر مشاهیر که کمک قابل توجهی به انجمن لوپوس آمریکا کرده اند ، دانیل ردکلیف ، لیدی گاگا و ایان هاردینگ هستند.

چگونه روز جهانی لوپوس را جشن بگیریم

روز لوپوس با رنگ بنفش در ارتباط است و افراد می توانند با پوشیدن لباس بنفش یا خرید مچ بندهای خاص با عبارت “به ما کمک کنید تا معمای بی رحمانه را حل کنیم” حمایت خود را نشان دهند. البته ، شما همچنین می توانید به وب سایت رسمی روز جهانی لوپوس بروید و تعهد آگاهی را امضا کنید ، به این معنی که متعهد می شوید به مشکلات افراد آسیب دیده از لوپوس کمک کنید تا توجه جامعه پزشکی و سیاستمداران را بیشتر جلب کنند.

روز جهانی لوپوس و دانستنی های آن

روش های بسیار ساده ای برای انجام این کار وجود دارد ، مانند تغییر تصویر نمایه فیس بوک به آرم روز جهانی لوپوس. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما رسانه های اجتماعی بارها و بارها ثابت کرده اند که چقدر می توانند برای کمک به بیماران انجام دهند. فقط نگاهی بیندازید که سال گذشته چه مقدار پول برای ALS جمع شده است که سطل آب یخ زده سر آنها را می ریزد.

چگونه میتوان به مبتلایان کمک کرد ؟

در شرایطی به سختی وضعیت های مبتلایان به لوپوس ، هر نوع کمکی مهم است. و اگر کمی اوقات فراغت بیشتری دارید و اتفاقاً کسی را در همسایگی خود می شناسید که به بیماری لوپوس مبتلا باشد ، می توانید هر چند وقت یکبار با برخی از کارهای کوچک که انجام آن برای یک فرد سالم بسیار آسان است به این شخص کمک کنید. انجام دهید ، اما می تواند برای فردی که از لوپوس رنج می برد بسیار خسته کننده و دردناک باشد – حتی کمک به این فرد برای بیرون آوردن زباله های حمل مواد غذایی خود به خانه. هر کاری که تصمیم دارید در این روز انجام دهید ، مطمئن شوید که کمک می کند زندگی افراد لوپوس کمی بهتر شود.

  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

تاریخ

ارديبهشت 20 1403

زمان

همه روزه
دسته بندی

رویداد بعدی

بارکد QR

نظرات و سوالات شما

6 + دوازده =

Go to Top